sobota, 31 maja 2014

Ewa, Eva, Ewunia ale przyjaciele mowia mi Ewii


Czesc mam na imie Ewa, moja mama mowi do mnie Ewunia, znajomi w UK Eva a przyjaciele po prostu Ewii. Mam 20 lat (jezu jak staro to brzmi!) urodzilam sie w Kaliszu, gdzie mieszkalam do 13 roku zycia. Obecnie mieszkam w miejscowosci Derry w Irlandii Polnocnej. Zeby sprostowac informacje- nie jest to czescia Irlandii, nie uzywamy euro- za to jest to czesc UK o ktorej rzadko kto slyszal.

Jestem studentka lokalnej uczelni gdzie studiuje biznes i ksiegowosc, kierunek po mimo odstraszajacego tytulu jest bardzo interesujacy. Mieszkam tu z moim chlopakiem Patrickiem, ktory jest Irlandczykiem, takze studentem na kierunku computer science, z ktorym jestem juz prawie 6 lat.
Pomyslalam sobie ze super by bylo miec takiego bloga gdzie moge opisywac swoje mysli, zycie i inne pomysly co mi do glowy przyjda, wiec o to i jestem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz